IT-tuki ja ylläpito
Käyttäjille annetaan tukea etäältä käytössä olevilla etähallintaohjelmistoilla, käytännössä 98% kaikista ongelmatilanteista voidaan hoitaa etätuella. Etätuen edellytys on toimiva internet yhteys ja se, että käyttäjä sallii tukihenkilömme kirjautumaan laitteelle. Jos etäyhteys ei onnistu, niin tukemme tulee paikanpäälle.
Tietoturvapalvelu sisältää tietoturvaohjelmistojen lisenssit työasemiin, palvelimiin sekä mobiililaitteisiin. Tietoturvapäivityksiä valvotaan proaktiivisesti ja automatisoidaan, ilmoituksiin reagoidaan tarvittaessa ja ongelmat korjataan niiden ilmettyä.
Käydään läpi laite- ja IT-ympäristö ja laaditaan siitä dokumentaatio. Dokumentaatiota pidetään yllä koko asiakassuhteen ajan. Dokumentointiin kerätään kaikki oleellinen tieto IT-ympäristöstä ja käyttäjistä, kuten tietokoneet, oheislaitteet, tulostimet, mobiililaitteet ja mahdolliset erikoisohjelmistot.
Ratkaisut toteutetaan aina tarkoituksenmukaisimpia vaihtoehtoja käyttäen. Yhteistyökumppaniemme kautta voimme tarjota varmuuskopioinnit helposti ja vaivattomasti automatisoituna. Varmuuskopiointi onnistuu niin työasema/kannettava kohtaisesti tai vaikka toimipisteittäin. Palvelimet, konesalit ja virtuaaliympäristötkin voidaan varmistaa hallitusti ja varmasti.