Laajennettua etätukea ja pikakoulutusta
Poikkeuksellisten olosuhteiden vuoksi olemme laajentaneet etätuen saatavuutta asiakkaillemme
IT etätukipalveluiden osalta päivystämme asiakkaitamme toistaiseksi arkisin 8.00-18.00 välillä. Haluamme tällä mahdollistaa paremman tuen asiakkaillemme etätyössä ja tukea osaltamme liiketoiminnan jatkuvuutta asiakkaissamme.
Lähitukea koskevien palvelupyyntöjen osalta toimimme toistaiseksi normaalisti, kuitenkin huomioiden viranomaisten suositukset ja määräykset. Lähitukitilanteissa sovimme etukäteen teidän kanssanne toimintasuunnitelman palvelupyynnön toteutukselle. Tässä tulee molemminpuolisesti noudattaa viranomaisten ohjeistusta, jotta henkilökontakteilta vältytään. Kriittiset lähitukipalvelut pyrimme toteuttamaan tässäkin tilanteessa.
Pikakoulutus etätyövälineisiin
Tarvitsetko apua etätyön tekemiseen?
Meillä on valmius tarjota pikakoulutusta etätyökalujen parempaan hyödyntämiseen.
Mikäli tarvitset apua etätyövälineiden käyttöön, ota rohkeasti yhteyttä Varatoimariin!
Laitetoimitukset toimivat normaalisti ja niiden osalta noudatetaan yhdessä sovittavia toimintamalleja.
Palvelutoimitukset (O365, tietoturva jne.) toimivat täysin normaalisti.
Vaikka poikkeustilanne haastaa useimpien meidän arkea, pyrimme palveluillamme tukemaan asiakkaidemme liiketoiminnan jatkuvuutta ja parantamaan valmiuksia selvitä hankalan ajan yli.
Mikäli et ole vielä asiakas mutta sinulla voi olla tukitarvetta, ota rohkeasti yhteyttä. Teemme joustavasti ja edullisesti töitä kaikille uusillekin asiakkaille tässä poikkeustilanteessa.
Ystävällisesti
Varatoimarin väki
HelpDesk ark. poikkeuksellisesti siis 8-18:00
010 2711 457 tuki@varatoimari.fi